RPG info xp gevecht: (0/0) arbeids niveau: 4 gevechts niveau: 1
Onderwerp: Hoe te werken do jan 08, 2009 6:51 pm
Citaat :
Werken is vrij simpel, je kiest uit wat je wilt doen en schrijft hierover een verhaaltje.
Dit begrijp ik.
Citaat :
Per dag mag je 3 werkzaamheden verrichtten +nog een ruimtereis maken van maximaal 5 'lijntjes' (dit verschilt per schip, ik raad aan dit pas aan het einde van de dag te doen, om ervoor te zorgen dat je aan het begin van de dag eerst nog andere opdrachten kan vervullen).
Dus ik mag 3 verhaaltjes per dag maken? Bijvoorbeeld in de ochtend melk (drinken) in de middag vlees en in de avond brood?
Citaat :
Aangezien je in de topics zowel moet zetten dat je gaat werken, als een gewone omschrijving van de dag kan zetten. Wil ik jullie vragen, tijdens het reageren in een topic bij onderwerp: 'werken' als hij klaagt dat je minimaal 10 letters moet gebruiken, kan je er ook 'werkenwerken' van maken. Let wel, dat je echt een reply geeft op het daarvoor betreffende topic.
Dit snap ik helemaal niet, sorry
DOminator Admin
Aantal berichten : 80 Registratiedatum : 07-01-09
RPG info xp gevecht: (0/0) arbeids niveau: 2 gevechts niveau:
Onderwerp: KIJK HIER! vr jan 09, 2009 11:17 am
als je gaat antwoorden in een topic.
Moet je op 'reply' klikken. In het rooster wat je dan krijgt (het rooster waar je dus ook een bericht in geschreven heb ). Kan je opnieuw een onderwerp instellen.
Je opent geen nieuw topic, maar ik kan dan wel direct zien dat je gaat werken.
Het is namelijk zo, dat je ook gewoon een bericht kan posten zonder dat je werkt. Je verdient dan wel niks, maar zo kan je de wereld zien en daar desnoods een heel secondair verhaal op schrijven. Je krijgt hier niks voor, maar het kan wel leuk zijn om samen met andere RPG'ers een avontuur in de bossen te hebben o.i.d.
en je mag dus inderdaad 3x per dag werken. Tenzij er veel meer mensen beginnen te schrijven, anders wordt ik gek .