RPG info xp gevecht: (0/0) arbeids niveau: 4 gevechts niveau: 1
Onderwerp: Re: non-rpg topic wo jan 07, 2009 9:47 pm
Kan je eigenlijk al werken? En zo ja, hoe?
DOminator Admin
Aantal berichten : 80 Registratiedatum : 07-01-09
RPG info xp gevecht: (0/0) arbeids niveau: 2 gevechts niveau:
Onderwerp: Re: non-rpg topic wo jan 07, 2009 9:55 pm
frank1216 schreef:
ja dit is al mogelijk, in het topic van 'de boerderij' moet je een verhaal schrijven over hoe je werkdag eruit ziet. Belangrijk is ook om te beschrijven WAT je doet, dus verzamel je vlees, groentes of...?
Bij regels 'werk' staat waar je uit kan kiezen en hoeveel geld e.d. je ermee kan verdienen.
Het zou trouwens leuk zijn, als je eerste een karakter maakt voor je personage . Dan weten we een beetje met wat voor iemand we te maken hebben. Dan moet je natuurlijk ook proberen tijdens die verhalen écht dat karakter te spelen. Bijv. als die verbitterd is, hem de hele tijd te laten mopperen (niet schelden, daar doen we niet aan).
DOminator Admin
Onderwerp: Re: non-rpg topic wo jan 07, 2009 9:56 pm
frank1216 schreef:
Waarom het dit ook de nor-rpg-ruimte?
zat even te prutsen met wat berichten verplaatsen enzo . Is al verholpen.
Onderwerp: Re: non-rpg topic wo jan 07, 2009 9:59 pm
DOminator schreef:
frank1216 schreef:
ja dit is al mogelijk, in het topic van 'de boerderij' moet je een verhaal schrijven over hoe je werkdag eruit ziet. Belangrijk is ook om te beschrijven WAT je doet, dus verzamel je vlees, groentes of...?
Bij regels 'werk' staat waar je uit kan kiezen en hoeveel geld e.d. je ermee kan verdienen.
Het zou trouwens leuk zijn, als je eerste een karakter maakt voor je personage . Dan weten we een beetje met wat voor iemand we te maken hebben. Dan moet je natuurlijk ook proberen tijdens die verhalen écht dat karakter te spelen. Bijv. als die verbitterd is, hem de hele tijd te laten mopperen (niet schelden, daar doen we niet aan).
Ok, maar waar moet je dan je karakter maken? Of gewoon bij je 1e post in de boerderij?
DOminator Admin
Onderwerp: Re: non-rpg topic wo jan 07, 2009 10:12 pm
bovenaan de index-pagina kan je je ' RPG-karakter voorstellen' hier kan je een topic aanmaken over wie je KARAKTER is enzovoorts. Natuurlijk mag je ook jezelf voorstellen , maar op dit forum doe je het meeste als je karakter, dus is het belangrijker om die te leren kennen .
ik ben overigens een stukje aan het schrijven bij 'de boerderij' maar dan van een andere groepering. Dit zal zeg maar als voorbeeld dienen, het is geen bijzonder verhaal, bagger slecht eigenlijk . Dat komt omdat ik mezelf nu eigenlijk niet de tijd gun het heel mooi te maken. Normaal gesproken ben ik veel uitgebreider, dan vertel ik dat ik eerst een gesprek had met de boer en dat hij een zeis uit de schuur haalde enz.
Enige probleem is dat ik nog altijd niet precies weet hoe ik de dobbelsteen aan het rollen krijg. Dus moet daar eerst nog even mee experimenteren. Mijn verhaal zal ik wel alvast posten.
Hoe uitgebreider je je verhaal maakt en hoe gedetailleerder, hoe meer punten je krijgt, dus meer geld dus meer xp enz.
Onderwerp: Re: non-rpg topic wo jan 07, 2009 10:44 pm
Ok, ik ben er iig van gediend
Nog 1 vraagje Hoe kan ik de dobbelsteen rollen, of doe je dat allemaal?
DOminator Admin
Onderwerp: Re: non-rpg topic wo jan 07, 2009 10:56 pm
volgens mij kan jij het ook, maar ik ben de enige die dat doet, ben ook de enige die de gegevens kan veranderen. Als je zo op RPG informatie klikt aan de linkerkant, zie je dat er wat dingen veranderd zijn .